Blacha Trapezowa
Just another WordPress site

Architektura i nowoczesne budownictwo – Amtrak i HOK przedstawiają projekt nowej stacji Washington Union

Posted in Uncategorized  by admin
July 3rd, 2018

Widok z H Street – dzięki uprzejmości HOK National Monument i jeden z najbardziej ruchliwych multimodalnych węzłów komunikacyjnych w kraju, stacja Washington Union, zaprojektowana przez Daniela Burnhama, wkrótce ulegnie znaczącym zmianom.
Stacja z 1907 działa obecnie poza zasięgiem, obsługując 100 000 podróży pasażerskich dziennie na Amtrak i pociągach podmiejskich, Metrorail i autobusach.
W ciągu następnych 15-20 lat oczekuje się, że pasażerowie potroją się, a liczba pociągów podwoi się, więc zmiana jest konieczna, aby dostosować się do tego wzrostu.
HOK, we współpracy z Amtrak i Parsons Brinckerhoff, przedstawili plan rewitalizacji stacji i dostosowania jej do standardów XXI wieku.
Kontynuuj po przerwie, aby uzyskać więcej.
Plan zakłada Union Station jako integralną część planu inwestycyjnego Amtrak Northeast Corridor poprzez jego modernizację, aby pomieścić dodatkowy poziom torów, platform i hal poniżej istniejącego poziomu toru.
Zmiany te przyczynią się do zwiększenia usług transportu podmiejskiego i międzymiastowego z miejscem na przyszły rozwój kolei dużych prędkości o wysokiej wydajności.
Istniejąca stacja Washington Union.
beautifulcataya Sercem tego planu jest nowa szopa, która przywita pasażerów do stolicy kraju.
Projekt Hoka wnosi naturalne światło do stacji i zapewnia lepsze połączenia z Amtrak, kolejką podmiejską, tranzytem i innymi usługami transportowymi.
Projekt integruje nowe hale pasażerskie ze znaczącymi detalicznymi i pasażerskimi udogodnieniami oraz szereg nowych ulicznych wejść.
Tymczasem zasadzony, porośnięty roślinnością dach zatrzymuje wodę deszczową i niszczy wnętrze.
Widok wnętrza hali kolejowej – dzięki uprzejmości HOK – Chcieliśmy zaprojektować hangar pociągu, który wspiera ruch i dach z roślinnością widoczny z ulicy.
Pofalowane zielone dachy wejścia przypominają poszczególne ścieżki poniżej i rozwiewają wrażenie, że północne wejście jest tylnymi drzwiami ,.
powiedział Bill Hellmuth, AIA, prezes zarządu HOK ds.
DC i lider projektu w tym projekcie.
Ogólny projekt podkreśla naturalną trwałość transportu zbiorowego.
Train Shed szuka Southwest – dzięki uprzejmości HOK Opierając się na ramowym planie generalnym dla etapowej budowy od 15 do 20 lat, szacowany koszt przebudowy stacji i ekspansji końcowej wynosi od 6,5 do 7,5 miliarda dolarów w 2012 roku.
Szacuje się, że generuje łączną wartość 14,3 miliarda USD ($ 2012) w regionalnej korzyści gospodarczej dzięki bezpośrednim wydatkom budowlanym i innym powiązanym wpływom ekonomicznym.
Środkowy Concourse – dzięki uprzejmości HOK.
Mamy okazję raz na generację, aby zabezpieczyć transport dalekiego zasięgu i ekonomiczną przyszłość regionu Waszyngton i północno-wschodniego mega-regionu, wyposażając Union Station w jego drugi wiek wybitnej służby podróżująca publiczność.
powiedział Wayne Striker, AIA, dyrektor w nowojorskim biurze Hok.
- Stworzenie stacji i rozwój komercyjny, który jest zintegrowany z okolicznymi dzielnicami i dobrze podłączony do multimodalnego regionalnego systemu transportowego, Union Station stanie się jeszcze bardziej regionalnym celem.
Schody ruchome w dół do Central Concourse – dzięki uprzejmości HOK Referencja: HOK, zdjęcia Amtrak Washington Union Station za pośrednictwem użytkowników Flickr beautifulcataya i Ryan Keene, na licencji Creative Commons.
[hasła pokrewne: fitamina, gabloty wewnętrzne, benfotiamina ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: benfotiamina fitamina gabloty wewnętrzne